CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, May 29, 2008

isu semasa lagi tentang cat kereta






lagi cita tentang cat kereta.memang menyedihkan bila saya melihat kereta member saya di perlakukan seperti menconteng di dinding apabila marah,saya rasa memang tidak sepatutnya sekiranya saya membayar sejumlah wang untuk mengecat kereta saya dan saya seperti tidak di cat,dengan keadaan cat yang tak sama,kesan cat yang meleleh,cat terkopek dan segala macam cacat,ini lah kerja yang dilakukan oleh pemilik bengkel cat di segambut dalam,milik ,beliau tidak sepatutnya melakukan tugasa yang dibayar dengan tidak ada rasa tanggungjawab untuk melaksanakan dengan bersungguh-sungguh,

moral dari cerita itu,,,

jangan lah menghantar kereta kita di kedai yang sebarangan tanpa usul cerita

sekian terima kasih

0 comments: